Veelgestelde vragen

Wat is de garantie op mijn meubelen?

Op elk artikel dat nieuw besteld en geleverd wordt, zit volledige garantie. Dit is voor een periode van 1 jaar. Showmodellen en opruimingsartikelen zijn hiervan uitgesloten. Voor de uitgebreide garantie en overige voorwaarden verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden

Wat zijn de bezorgkosten en bezorgtijden?

Elk aangeschaft artikel is exclusief bezorgkosten. Indien je het artikel wilt laten bezorgen, dan kan dit door onze transporteur verzorgd worden. Onze transporteur levert binnen 1 week overal in Nederland. Je bepaalt zelf of dit een transport tot aan de eerste deur moet zijn (€50,-) of een bezorging inclusief uitpakken in je woning en eventueel klein montage werk.(€85,-) Een aankoop in onze webwinkel boven € 1000,- wordt  gratis bezorgd. Ik wil meer weten over de bezorgtijden.

Levering en montage

Naast de mogelijkheid om je meubelen af te halen in onze winkel in Sliedrecht, kan je tevens je meubelen ook thuis laten bezorgen. De meubelen worden dan ongemonteerd, in pakket, bij jou woning afgeleverd tot aan de eerste drempel / entree (begane grond). Ook indien je in een portiekwoning woont worden de meubelen bij jou bezorgd tot de eerste deur / entree (begane grond). Wil je dat je bestelling door ons in je woning uitgepakt en eventueel gemonteerd wordt, dan kan je die keuze bij je aankoop selecteren.

Er zijn een paar zaken die we even onder de aandacht willen brengen. Neem contact met ons op als je vermoedt dat onze chauffeurs mogelijk problemen ondervinden als ze bij jou iets komen bezorgen. Je hoeft je overigens geen zorgen te maken. We vinden altijd wel een manier om je bestelling te bezorgen, maar om de bezorging meteen goed te laten verlopen, is het beter ons vroegtijdig te informeren over mogelijke leverbeperkingen in jouw buurt of bij jou woning. Neem contact met ons op als je twijfelt. We adviseren je graag. Vraag zelf bij aankoop van je meubel of deze wel door de deur of trapgat past. Omdat de verkoper jou woonsituatie niet kent heb je zelf deze verantwoording. Opnieuw bezorgen, een ruit eruit en/of takelen indien mogelijk, zijn dan extra kosten voor jou rekening.Klik hier om naar de algemene voorwaarden te gaan.

Moet ik aanbetalen?

Montera meubelen in Sliedrecht vraagt in de winkel bij elke aankoop, die speciaal voor jou besteld moet worden, een aanbetaling. De aanbetaling is 20% van het aankoopbedrag. Het restantbedrag van 80% betaal je pas bij levering. Zonder aanbetaling kunnen wij je bestelling niet verwerken. Via de webwinkel betaal je bij aankoop het totaalbedrag. Na ontvangst van je betaling gaat de besteltijd in. Voor overige vragen over betalingen en levermogelijkheden kun je contact met ons opnemen.

Wanneer komt mijn aankoop?

Als er op je bon staat vermeld. z.s.m. (zo spoedig mogelijk), dan wordt hiermee een vermoedelijke levertijd bedoeld van ongeveer 10 tot 14 weken. Artikelen op voorraad zijn direct leverbaar en worden vaak eerder bezorgd.  Meer informatie? Kijk dan bij punt 6.4 van onze algemene voorwaarden. Je kan ook contact opnemen met onze verkoopafdeling.

Kan ik bij Montera meubelen parkeren?

Ja! Je kunt pal voor de deur parkeren. Montera Meubelen is gevestigd op de Leeghwaterstraat 107 .in Sliedrecht. Je hoeft dus geen afstanden te lopen. En … het is nog gratis ook.

Is mijn artikel voorradig?

Sommige artikelen zijn voorradig. Heel veel artikelen uit de showroom zijn OUTLET / SALE / OPRUIMING en direct mee te nemen. Vraag de verkoopafdeling naar de voorraadstatus van een artikel.

Hoe kan ik betalen?

In de winkel; Met pin of contante betaling.
Bij bezorging van onze egen bezorgdienst; Onze eigen bezorgdienst accepteert uitsluitend contante betalingen.
Leveringen via onze externe transporteur f.a. Vlot; Deze kunnen uitsluitend per pin betaald worden en niet contant.
Betalen per bank; Ook dit is mogelijk. Het (restant)bedrag moet dan wel op onze rekening staan voordat de opdracht tot een levering aangevraagd kan worden. Hou er rekening mee dat overmaken 2 a 3 dagen duurt. Tel bij een weekend nog 2 dagen extra op.

Er zijn in de winkel of bij levering aan huis geen creditcardmogelijkheden.

Afrekenen met (cadeau)cheques is niet mogelijk. “Montera” cadeaucheques kunnen uitsluitend ingeleverd worden in de winkel in Sliedrecht

Kan ik mijn aankopen ruilen of terugbrengen?

Voor de aanschaf van een artikel via de webwinkel geldt de wettelijke retour mogelijkheid van 14 dagen. Een uitzondering op dit herroepingsrecht is dat retourneren niet mogelijk is voor artikelen die worden gemaakt op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument. (bijvoorbeeld een bankstel in een gekozen stof).  Montera hanteert bij aanschaf via de webwinkel een vast (gereduceerd) bezorgtarief van € 50,- en  voor artikelen boven € 1000,- is bezorgen gratis. Dit geldt uitsluitend bij bezorging en niet voor het retourneren van artikelen. Indien je wenst, kun je tegen betaling gebruikmaken van de ophaaldienst van Montera of onze  transporteur R.Vlot.  Voor overige informatie kijk je op algemene voorwaarden. Voor de aanschaf van een artikel gekocht in onze showroom in Sliedrecht is ruilen en of retourneren niet mogelijk.

Ik heb een andere vraag:

Mijn vraag eigen vraag zit hier niet bij. Mijn vraag is….

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.