Veelgestelde vragen

Wat is de garantie op mijn meubelen?

Op elk artikel dat nieuw besteld en geleverd wordt, zit volledige garantie. Dit is voor een periode van 1 jaar. Showmodellen en opruimingsartikelen zijn hiervan uitgesloten. Voor de uitgebreide garantie en overige voorwaarden verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden

Wat zijn de bezorgkosten en bezorgtijden?

Elk aangeschaft artikel is exclusief bezorgkosten. Indien je het artikel wilt laten bezorgen, dan kan dit door onze transporteur verzorgd worden. Als je bestelling klaar staat levert onze transporteur binnen 1 week overal in Nederland. Je bepaalt zelf of dit een transport ingepakt  moet zijn (€75,-) of een bezorging inclusief uitpakken in je woning en eventueel klein montage werk.(€100,-) Een aankoop in onze webwinkel boven € 1500,- wordt  gratis (ingepakt) bezorgd. Ik wil meer weten over de bezorgtijden.

Levering en montage

Naast de mogelijkheid om je meubelen af te halen in onze winkel in Sliedrecht, kan je tevens je meubelen ook thuis laten bezorgen. De meubelen worden dan ongemonteerd, in pakket, bij jou woning afgeleverd . Wil je dat je bestelling door ons in je woning uitgepakt en eventueel gemonteerd wordt, dan kan je die keuze bij je aankoop selecteren.

Er zijn een paar zaken die we even onder de aandacht willen brengen. Neem contact met ons op als je vermoedt dat onze chauffeurs mogelijk problemen ondervinden als ze bij jou iets komen bezorgen. Je hoeft je overigens geen zorgen te maken. We vinden altijd wel een manier om je bestelling te bezorgen, maar om de bezorging meteen goed te laten verlopen, is het beter ons vroegtijdig te informeren over mogelijke leverbeperkingen in jouw buurt of bij jou woning. Neem contact met ons op als je twijfelt. We adviseren je graag. Vraag zelf bij aankoop van je meubel of deze wel door de deur of trapgat past. Omdat de verkoper jou woonsituatie niet kent heb je zelf deze verantwoording. Opnieuw bezorgen, een ruit eruit en/of takelen indien mogelijk, zijn dan extra kosten voor jou rekening. Klik hier om naar de algemene voorwaarden te gaan.

Moet ik aanbetalen?

Montera meubelen in Sliedrecht vraagt in de winkel bij elke aankoop,  een aanbetaling. De aanbetaling is 20% van het aankoopbedrag. Het restantbedrag van 80% betaal je pas bij afhalen of levering. Zonder aanbetaling kunnen wij je bestelling niet verwerken. Via de webwinkel betaal je bij aankoop het totaalbedrag. Na ontvangst van je betaling gaat de besteltijd in. Voor overige vragen over betalingen en levermogelijkheden kun je contact met ons opnemen.

Wanneer komt mijn aankoop?

Als er op je bon staat vermeld. z.s.m. (zo spoedig mogelijk), dan wordt hiermee een vermoedelijke levertijd bedoeld van ongeveer 10 tot 14 weken. Artikelen op voorraad ( of showroom-modellen) zijn direct leverbaar en worden op afspraak natuurlijk eerder bezorgd. Meer informatie? Kijk dan bij punt 6.4 van onze algemene voorwaarden. Je kan ook contact opnemen met onze verkoopafdeling.

Kan ik bij Montera meubelen parkeren?

Ja! Je kunt pal voor de deur parkeren. Montera Meubelen is gevestigd op de Leeghwaterstraat 107 .in Sliedrecht. Je hoeft dus geen afstanden te lopen. En … het is nog gratis ook.

Is mijn artikel voorradig?

De meeste artikelen zijn voorradig. De artikelen uit de showroom zijn:  OUTLET / SALE / OPRUIMING en direct mee te nemen. Vraag de verkoopafdeling naar de voorraadstatus van een artikel.

Hoe kan ik betalen?

In de winkel; Met pin of contante betaling.
Leveringen via onze  transporteur:  Deze kunnen bij de bezorgafspraak alleen contant betaald worden.
Betalen per bank; Dit is helaas niet mogelijk.

Er zijn in de winkel of bij levering aan huis geen creditcardmogelijkheden.

Kan ik mijn aankopen ruilen of terugbrengen?

Voor de aanschaf van een artikel via de webwinkel geldt dat er geen retour mogelijkheden zijn, dit omdat het een leegverkoop treft en dus (bijna) alles uit de showroom komt, het is dus beter om eerst het artikel in de winkel te komen bekijken.  Montera hanteert bij aanschaf via de webwinkel een vast (gereduceerd) bezorgtarief van € 50,- in de regio Sliedrecht en  voor artikelen boven € 1500,- is bezorgen (ingepakt) gratis.  Voor overige informatie kijk je op algemene voorwaarden. Voor de aanschaf van een artikel gekocht in onze showroom in Sliedrecht en of website is ruilen en of retourneren niet mogelijk.

Ik heb een andere vraag:

Mijn vraag eigen vraag zit hier niet bij. Mijn vraag is….

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.